måndag

Måste erkänna att det tog emot att gå upp imorse, usch!
Eddie har vaknat ett par gånger och bara skrikit rakt ut. Kan de där förbaskade tänderna komma snart eller?!

Efter att vi lämnat felicia på dagis gick vi hem och lekte. Herregud så han ålar sig fram nu. När jag skulle ut till köket för att fixa välling så blev han helt förkrossad och bara skrek "MAMMAMA!"
Sedan kom han ut till mig och slet mig i fötterna för att jag skulle ta upp honom.

Hämtade Felicia vid 13 som vanligt. Då regnade det ute. Eddie somnade på ditvägen och sover fortfarande (?!). Så nu är han snart inne på sin tredje timme. Så skönt för honom!

Under tiden han sovit där nere i vagnen så har jag och Felicia hunnit laga mat. Jag gjorde makaroner och köttfärssås, Felicia ville ha nudlar. Bara hon äter så är jag nöjd! Och det gjorde hon. Duktiga tjejen!

Just nu har vi en sockerkaka i ugnen också.

-Mamma,här hemma bestämmer du och Jeff!
-Ja, det gör vi för vi är vuxna.
-Mm mamma, men ute, där bestämmer faktiskt jag!
-Jasså?
-Japp! Men du får också bestämma där ute när du blir liten som jag.


Underbara skitunge! Så mycket tankar som måste flyga runt i hennes lilla huvud.

Nu ska jag kolla sockerkakan och gå ned och se om Eddie ska vakna snart. Jeff kommer hem efter 18 så då tänkte jag att vi skulle äta currykyckling och couscous. Var riktigt länge sedan den rätten lagades här hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0