måndag

Nu har vi varit och lämnat Felicia på dagis för ett tag sedan. Det gick lika bra som alltid :)
Var inte det lättaste att få liv i henne imorse. Hon vände och vred på sig, men efter ett tag gick det.
Eddie låg och sov så kändes lite dumt att väcka honom. Först tänkte jag bara lägga i honom i hans overall. Men sedan såg jag att det var närmare -9 grader ute så jag valde att plåga på honom hans kläder innan också istället för att lägga i honom i hans pyjamas.

Denna dag känner jag att det får bli en slappardag! Tror jag iaf...lillebror hampus blir ju hela 18 år imorgon!!
Så måste fixa något till honom. Annars tar jag det imorgon..

Bjuder på en bild jag tog på Eddie i vagnen när vi var ute förut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0