onsdag

Jag fick migrän igår och fick därför gå att lägga mig när Jeff kom hem ungefär.

När Jeff öppnade dörren igår så hann han endast komma upp för trappan ungefär innan felicia skriker av lycka att glassbilen var på gården. Så Jeff gick ut igen och köpte små "spökisglassar" till en glad Felicia.

Somsagt, jag fick och la mig närmare 18 tiden. Sov i ungefär två timmar. Vaknade av att Jeff kom in och la Eddie i sängen. När jag gick upp så sov bägge barnen. Jag la mig på soffan till typ 22. Sedan gick jag in i sovrummet igen.

Vaknade av att Eddie låg och pratade massor nu innan 06. Så har precis gett honom lite ersättning. Tror att han är på G att somna om igen.

Om en timme ungefär ringer jeffs alarm. Han skulle vara snäll och gå med Felicia till dagis idag

Nu mår jag som bäst, när jag är omringad av min alldeles egna underbara familj! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0