onsdag

Denna natt bestämde vi att Jeff skulle ta Eddie. Och självklart så sov han som en stock fram till närmare 6 imorse. Jeff måste varit riktigt trött för han drog med sig en nyvaken Eddie ut i köket för att göra ersättning till honom. Haha. Frågade vad han höll på med men fick bara en massa svammel som svar :)
Eddie somnade iaf om efter maten.

Min klocka ringde vid 7. Då var det dags för mig att gå upp och väcka felicia. Men hon hade nog vaknat av mitt alarm för hon kom in till oss strax efter. Så, denna natt sov pluttan i sin säng! Så skönt.

Var bara att fixa iordning oss och gå bort till dagis. När jag kom hem för en stund sedan hade Eddie precis vaknat typ. Varför ska han alltid sova så länge när Jeff har honom? Hehe.

Nu tänkte jag iaf leta krafter för att försöka damma och dammsuga under tiden som Jeff är hemma innan han ska till jobbet. Så får jag ta det andra sedan när Eddie sover.

Idag så ska nog faster tove komma efter 16. Trevligt med lite sällskap. Karln slutar ju inte förrän vid 20 idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0