onsdag

Jag och ungarna åkte in till stan sen igår. Gick runt lite men hittade inget direkt. Eller, Felicia köpte en sak :)
Träffade lite härligt folk :)
Efter ett par timmar på stan gick vi upp till sjuka mamma en liten sväng för att se hur det var med henne.
Jeff hämtade oss när han hade slutat.

På hemvägen sa Felicia en sak som fick både mig och Jeff att må dåligt.
Vissa folk må tro att hon är liten och osmart. Men då kan jag upplysa om att hon är så jäkla smart så det finns inte. Om en liten 3 åring lägger märke till en sådan sak som hon sa. Ja, då är det riktigt illa. Våran lilla prinsessa <3

När vi kom hem så lagade jag lite mat. Umgicks med Jeff och barnen. Sedan åkte jag tillbaka in till stan hem till mamma. Höll henne sällskap till idag då hon var ensam hemma och inte mådde/mår tipp topp. Så det var riktigt trevligt!

Kom hem imorse innan Jeff drog iväg till jobbet. Blåser som tusan ute idag!

Eddie har en sån förskräcklig hosta så det låter som han ska hosta upp allting han har i sin lilla kropp.
Felicias hosta börjar släppa lite nu iaf. Skönt!

Nu är det dags att försöka ge sig på en storstädning och laga lite middag.
Får se hur långt man kommer med dessa små busungar. Eddie tar sig fram likt en orm och Felicia, ja, hon gör lite bus då och då ;)

Ikväll slutar inte Jeff förrän 20. Har jag nämnt att jag inte tycker om onsdagar?

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0