söndag

hmm, käns lite småsurt måste jag säga när man har gjort två inlägg under dagen som
ej kommit upp av någon anledning!
men men, felicia är fortf febrig iaf.
hon somnade bredvid mig på soffan ikväll.
tog tempen och så på henne och då var den på 39.
har fått i henne ett halv digestive kex och ett glas mjölk idag ungefär.

nu när jag var inne för att kolla till henne så var hon alldeles svettig så alla sängkläder
var genomsura. pluttan..
hoppas att hon är lite bättre imorgon.
så typiskt att det redan är måndag och jeff ska tillbaka till jobbet. eddie är riktigt mammig just nu.
man kan inte lägga ned honom på golvet med leksaker. han iprincip vägrar.
utan ska bara vara uppe i knät. och det är ju lite träligt nu när felicia är sjuk eftersom
hon gärna vill bli ompysslad så mycket som möjligt.
ibland känner man sig otillräckligt.

tror att det är dags att lägga sig för natten nu.
har suttit och lagt in en massor med bilder från systemkameran på min dator nu
eftersom den ej har varit i bruk.
så lite kul att kolla igenom :)
kan bjuda på ett par.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0