söndag

Har gått i ett här hemma idag. Imorse fick jag sovmorgon till 11!!
Var inte helt fel med tanke på att jag har haft Eddie nu de senaste nätterna.
När jag vaknade så gjorde jag lite av de vardagliga sysslorna. Sedan stack Jeff och Felicia iväg till affären för att handla lite. Vi bjöd nämligen hem mamma och alla för att äta lite hjortgryta som kocken här hemma skulle laga. Jeff med andra ord ;)

De dök upp här lite efter 14. Brudarna lekte för fullt. Tror de stannade till närmare 18 om jag inte minns fel. Ganska så snabbt efter att de hade åkt gick jag och Jeff ut med ungarna en sväng. Felicia var så trött och de var ju lite väl tidigt för att låta henne sova :)

När vi kom hem igen så dröjde det i te allt för länge innan Felicia ville sova. Inte Eddie heller. Så skönt! Båda somnade innan 20. Jag satte mig vid datorn för att skicka efter lite kort.
Sedan tog jeff över för att kolla runt lite. Han har fått dille för en sak. Hehe.

För inte allt för länge sedan kom jag in från ett varv i spåret. Riktigt skönt faktiskt! Så illa att man aldrig gör det...gäller ju bara att ta sig ut sedan är det hur skönt som helst. Fast värre är det med hostan! Kanske inte var det smartaste draget att gå ut och flåsa när man har en riktigt rethosta. Ajja nu är det gjort iaf :)

Nu tänkte jag hoppa in i duschen och sedan är det dags för sängen. Imorgon börjar vardagen igen med dagis osv. Klockan ringer 6.30 så jag hoppas Eddie sover bra denna natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0