söndag

Fick besök av Melissa och hampus i några timmar igår. Jag bjöd dom på after eight kaka. Den blev mycket poppis ;)
Vi spelade kort och yatzy. Trevligt!
De åkte hem vid 23 tiden så blev att lägga sig ganska omgående efter det.

Felicia låg i våran säng och kollade på film på kvällen. Titt som tätt, det vill säga när hon inte spelade spel med oss. Hehe. Plötsligt när hon var där inne så hörde jag en duns. Ropade och frågade vad det var som hände men fick inget svar. Gick in och upptäcker att Felicia ramlat ned från sängen. Hon låg mellan sängen och byrån. Det är inte speciellt stort utrymme kan jag säga..
Och vet ni?! Hon sov fortfarande. Är man trött då eller?
Men gick in ett par gånger för att reta henne lite i sömnen så jag visste att hon var ok.


Nu har vi inte varit hemma så länge. Snart en timme. Har varit i Haninge hos ett par gamla kompisar :) trevligt trevligt. Barnen lekte massor och hade skoj. De har nog saknat varann.

Nu sover barnen iaf. Upp tidigt för att gå till dagis imorgon. Denna helg tog slut slut snabbt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0