söndag

Då var det första januari då och början på ett helt nytt år. Jag frågade Jeff var det är för stort som kommer hända detta år?
2008-föddes Felicia.
2009-träffades jag och Jeff.
2010-förlovade vi oss och fick reda på att vi var gravida.
2011-kom eddie till världen!

Så...vad kommer hända 2012? Ser återstår att se :)

Lite innan tolvslaget begav vi oss ut igår. Släppte upp våra lyktor. Var ju massor utav sådana på himlen! Så fint.

Felicia var fortf vaken. Hon somnade inte. Hon fick sitta i sin vagn. Hon tyckte inte alls om när det smällde så mycket. Men samtidigt ville hon tvujtitta lite bakom sina filtar.
Eddie sov som en stock och vaknade inte alls.
När vi kom in igen så sprang Felicia upp till balkongdörren med ove för att kolla på de sista fyrverkerierna som sköts upp. Hon la sig vid 00.30 och somnade rätt så omgående kan jag lova.

Vi käkade kex och ost och ove åkte väl hem närmare 1.30 eller något. Va riktigt trevligt!

Jeff somnade innan mig. Själv somnade jag närmare 3 tiden.

Felicia vaknade självklart tidigt idag ändå. Med feber. Hon har fortf över 38 och är väldigt seg för att vara henne! Ni som vet hur hon är förstår nog. Nu vill hon bara sitta i soffan med täcke. Vägrar äta och vill bara dricka mjölk.

Eddie är också lite småseg idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0