tisdag

Innan 20 igår så sa Felicia att hon ville gå in och lägga sig och sova. Men när teen mom rullade på MTV i en timme mellan 20-21 så pratade hon där inne och ville att man skulle komma in. Men hon var superduktig som låg kvar i sin säng hela tiden :)

Vid 21 gick jag in till henne, hon var sipertrött. Jag la mig bredvid henne så låg vi och pratade om lite allt möjligt. Sedan dröjde det inte länge innan pluttan somnade. Tror jag inte (?), för tydligen så somnade jag också. Vaknade efter 04 inatt av att min nacke kändes som den skulle gå av, som om jag skulle tappa hela jäkla huvudet. Jag somnade nämligen på ett av felicias 2 gosedjur hon har i sängen. Hur fan lyckas jag?

Gick iaf in och försökte somna om i våran säng. Gick sisådär. Nu är vi uppe iaf och snart är det dags att gå ned och ta på sig ytterkläderna för att knalla bort mot dagis. Känns inte lockade när det är - grader ute. Burrrrr.

Får se hur länge mitt doocko vill vara med på notorna denna dag.
Hoppas dagen går fort!!

Meningen var att jag skulle ha städat, men det skjuter jag nog upp till imorgon tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0