tisdag

Igår så fick jag ont i huvudet. Så när Jeff kom hem strax efter 18 låg jag i badet. Felicia ville också bada med mig. Så under tiden gav Jeff Eddie mat. Sedan gick jag faktiskt och la mig i 30 min. Vaknade av att Jeff kom in och sa att maten var klar. Då sov Eddie.

Vi käkade mat, gott. Blev lövbiff med ris, sås, sallad mm.
När klockan var närmare 21 så var Felicia fort vaken. Hon hade sovit när hon kom hem från dagis.

Så vi gick och la oss i sängen framför filmen trassel :) jag, Jeff och Felicia.
Undrar vem som somnade först. Haha. Tror alla 3 sov som stockar innan 22 iaf. Det var inte helt fel kan jag lova!

Eddie har sovit lite oroligt inatt. Pratat lite i sömnen och vänt på sig.
Han ville gå upp efter 07 imorse. Felicia låg kvar och sov längre iaf. Skönt för henne!

Blir nog ett samtal till barnkliniken idag.

Får inte glömma att min lillebror blir 18 år idag!
GRATTIS!

Jag och ungarna åker nog in till stan sedan för att köpa något. Kolla läget med mamma också...
Vid 18 är vi bjudna till ekholmen.

Felicia är hemma från dagis idag förresten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0