torsdag

Jag och ungarna tog bussen in mot stan så vi var där ett tag innan det öppnade. Gick och handlade lite.
Sedan kom tove efter att vi varit på stan i närmare en timme. Gick direkt bort till stora torget för att hinna med buss nummer 13 mot malmslätt.

Gick hem till Camilla och Alwa. Riktigt trevligt som alltid :) blev bjudna på god mat och snackade en massa skit. Även Ronja kom lagom till maten. Jeff kom dit efter jobbet.

Fick en massa saker till Eddie. Tack så mycket!

Åkte hem till 15. Släppte av tove i ekholmen. När vi kom hem så somnade jag i typ två timmar. Jäkla huvudvärk!

Idag fyller världens bästa pappa Jeff år!
Han blev jätteglad över presenterna :)
Blir kalas i helgen.

Eddie har varit superglad hela dagen idag. Är full rulle på honom kan jag lova! Vilda unge. Här hemma har han lärt sig vart han absolut inte får vara och busa. Och självklart är det på dessa ställen som det är roligast. Så sneglar han lite och ger oss ett riktigt smajl innan.

Nu kollar karln på handboll och ungarna gör av med sina sista krafter för dagen. Felicia sov i bilen förut så får se hur länge hon tänker vara uppe idag.

Fasen vad jag älskar mina nära och kära! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0