torsdag

Varit fullt upp denna dag! Eddie sov inte alls bra inatt. Så känner mig lite extra tung i huvudet idag. Hehe.

Eftersom vi gick upp skapligt så var vi ute vid 10. Gick runt lite överallt i trädgårdsföreningen. Tindra och Felicia lekte så klart. Eddie låg och sov i vagnen hela tiden. Så skönt att han sover så bra i vagnen och är lugn även när han är vaken :)

Vi var ute i 2 timmar! Kan lova er att mina tår var som isbitar. Snöat ute har det gjort hela dagen idag med.
När Jeff slutade jobbet vid 12 så kom han iaf och hämtade barnen och åkte hem och myste med dom eftersom han ska jobba hela helgen.
Själv stannade jag kvar i stan med mamma och tindra. Vi åkte till ikano/Ikea ganska så fort.
Köpte nya glas och lite annat smått och gott.

Mamma köpte gardiner och stänger och allt så jag tog bussen med henne och tindra in till stan där Jeff och ungarna kom och hämtade mig. Vi åkte och storhandlade. Blev en massa saker! Men konstigt nog så tar det alltid slut lika fort?

Kom hem vid 18 typ. Sedan har jag lagat mat och fixat i ordning allt här hemma. Nu ligger ungarna och sover och jag har satt mig ned. Underbart!
Tänkte ta en dusch nu och sedan ska jag lägga mig i sängen framför tvn och umgås lite med min karl.

Fy satan så mycket jag älskar min lilla familj. Vet inte vad jag skulle ta mig till utan mina underbara barn och Jeff?! Utan er, inget jag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0