lördag

Blogg appen slutade fungera på mobilen men alldeles nyss såg jag att det hade kommit en uppdatering så nu fungerar det att blogga igen :) Härligt! Så nu blir det att försöka blogga som vanligt hädanefter. Har hunnit med en hel del sedan jag skrev sist. Svärmor kom till Sverige dagen innan midsommar och är kvar här två veckor till. Midsommarafton spenderas hemma hos oss med ett härligt gäng från Jeffs släkt. Riktigt trevligt. Felicia dansade alldeles själv runt midsommarstången här i tallboda utan att någon av oss vuxna behövde dansa med henne. Gick galant. Stora tjejen. På lördagen efter midsommar var vi hemma hos Jeffs mormor och morfar. Väl där gick pluttan in till hönsen och fick plocka ägg,alldeles själv. Kan lova er att hon uppskattade det massor och tyckte det var riktigt häftigt. Hon vägrade släppa kartongen med äggen efter det utan ville till och med sovande dom. Där gick gränsen. Hehe. Vi har även varit en sväng hos min farfar i rimforsa också. Förra helgen. Blev att gå lite på marknad och så grillade vi. Jeff började sin semester nu i måndags så har varit fullt upp denna vecka. I måndags så åkte vi iväg för att handla saker till Eddies kalas. Eddie blev klippt för första gången,snaggad. Han var hur duktig som helst. När vi ändå höll på så blev även Felicia och Jeff klippta också. I tisdags så fyllde lilleman Eddie redan 1 år! Fasen så snabbt tiden går. Dagen kunde inte bli bättre. Firades med nära och kära på den stora gräsplätten utanför oss och Eddie fick massor med fina presenter. Tack! Mest kläder eftersom han redan har en hel del leksaker. På tisdagskvällen så fick jag och mamma skjuts in till stan av svärmor. Eftersom jag och mamma skulle med bussen till Göteborg vid 04 på onsdagsmorgonen så sov jag hos henne. Onsdagskvällen var det Ullevi som gällde där vi såg Madonna. Riktigt häftig upplevde. Stod ca 2-3 meter ifrån henne. Rösten tappade jag helt och håller så är knappt någon som hör vad jag säger just nu. Mamma och jag sov på hotell natten till torsdagen. På torsdagen gick vi på Liseberg. Var alldeles för trötta för det men det funkade. Såg Moa Lignell från idol där med. Bussen hem gick vid 23.15 och så var vi i Linköping igen 03.30 på fredagsmorgonen. Kan lova att det blivit riktigt snålt med sömnen dessa senare dagar. Men, ändå kan jag inte lyckas somna nu. Hela familjen sover sen en bra stund tillbaka men jag själv ligger i soffan och kollar på patrioten. Underbart bra film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0