måndag

Idag har det varit fint väder här i Igelfors. Fram till nu, nu börjar åskan komma hitåt och även lite regn. Bägge ungarna somnade för knappt 30 minuter sedan. Alldeles utmattade och övertrötta. Men man kan ju missa något kul så klart de måste hålla sig vakna in i det sista. Var iväg en sväng för att bada. Eddie tyckte inte alls det var populärt, han bara skrek. Felicia däremot ville knappt gå upp. Hon gick runt med en hink och letade guld. Även Jeff badade lite. Eddie passade på att kissa ned mig när han var näck. Jag skulle precis sträcka mig efter hans blöja för jag kände på mig att han säkert skulle passa på att kissa. Men hann, det gjorde jag inte. Nu ska jag, Jeff och hans pappa kolla på Wallander.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0