tisdag

Är skinande rent här hemma för stunden. Så skönt! Eddie är dålig i magen så det bokstavligt rinner..lilla hjärtat. 10 nummer 2 blöjor har det blivit minst idag. Men jag kunde inte sluta le lite när Eddie och Felicia badade tillsammans. De lekte och hade kul som vanligt. Helt plötsligt så utbrister Felicia i ren förskräckelse att Eddie har bajsat i badkaret. Och visst hade han det. Usch! Felicias kommentar var : "mamma snälla, kan jag få gå upp utan att tvåla in mig?! Nu på en gång!!" Jeff hade med sig sin pappa hem hit när han kom hem från jobbet. Åt lite mat och lekte med ungarna. Jeff skjutsade hem honom efter 19 och bägge ungarna somnade som stockar. Eddie hade inte sovit något sedan 11.15 så det förstår jag. Ikväll har vi bara slappat. Är dags för en dusch nu och sedan direkt ned i sängen innan jag somnar sittandes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0