tisdag

Kan lova er att jag hade träsmak i rumpan efter timmarna jag satt på Ingelas. Men jag överlevde iaf. När klockan var närmare halv 9 ikväll och jag klev ut från porten för att gå mot stan där jag skulle ta bussen ifrån hör jag någon som ropade på mig men jag hade ingen aning om varifrån det kom. Upptäckte efter ett tag att det var Jeff och Felicia som stod med bilen parkerad bakom några buskar. Jeff hade hämtat pluttan på stationen och så var de gulliga och åkte runt i över en timme istället för att åka hem så hämtade dom mig. Så härligt att ha Felicia hemma igen. Om ni bara visste så mycket vi saknat henne. När vi kom hem upptäckte Felicia att hennes köttätande växt hon hade fått av sin farmor Susie hade vuxit och blivit jäkligt stor på ett par dagar. Vi köpte en ny till henne idag (då det dröjde för länge för fröna att växa) men det är ju inget hon behöver få veta. Kan lova att hon var helt fascinerad! Nu sover ungarna här hemma. Felicia höll sig vaken in i det längsta. Var inte länge sedan som hon somnade. Antar att hon sov lite på bussen hem förut. Nu är det dags att krypa ned under täcket och försöka sova. Imorgon ska vi iväg på äventyr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0