tisdag

Min kropp vill inte riktigt vara vaken. Både igår och idag har jag somnat så fort jag lagt mig ner någonstans på förmiddagen. En ska ju inte klaga för det är ju inte direkt oskönt. Men lustigt..kroppen verkar fortfarande vara "död" efter dagarna i Göteborg som innebar alldeles för lite sömn. Nu sitter jag och Felicia iaf i soffan och kollar på drömmarnas trädgård. Micke styr och ställer i köket och Jeff och Eddie ligger i sovrummet. Började regna förut så vi fick förflytta oss inåt. Kom aldrig någon åska igår direkt. Hörde att det mullrade lite två gånger. Får se om det kanske kommer något idag. Men tycker inte alls det är lika kvavt idag. Snarare kallt. Om ett par timmar så kommer jeffs farmor hit från Köping för att sova här. Imorgon så åker vi hemåt. Ska ut till Tove och Mickes land dit även farmor och Leffan skulle komma för att fira Eddie. Blev aldrig något den dagen vi bestämde för att åka till dom i Åtvidaberg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0