lördag

Massor med bus här hemma som vanligt. Imorse fick jag sova ett par timmar extra.
När jag gick upp så sov Eddie igen. Jeff berättade att Eddie börjat klättra upp i soffan. Kan ju lova att den ungen är en unge full med hyss. Nu är han uppe i soffan var och varannan minut och tycker att han är jätteduktig.
Är väl bara en tidsfråga innan han börjat klättra upp på stolarna.

Nu har karln åkt iväg för att umgås med ett par polare hela dagen. Det behöver han :)

Återstår att se vad jag och ungarna hittar på. Vädret är ju inte det bästa så blir nog rätt så lugnt skulle jag tro.
Kommer kännas tomt utan våran stora älskling.

Felicia går runt här hemma och tycker att hon är ursnygg i sin nya tröja.
Eddie pojken ligger och sover för sista gången idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0