lördag

Simon kom förbi i några timmar förut. Riktigt trevligt må jag säga.
Felicia släppte loss ordentligt idag när hon träffade honom och var inte alls lika reserverad som hon brukar vara så det var kul :)
Vi tog bl.a. en sväng till Ica maxi för att köpa den efterlängtade Alvin och gänget 3. Vi såg ju den på bio och nu har den äntligen kommit ut på dvd. Kan ju lova att Felicia blev överlycklig.
Jag ska inte neka jag heller, älskar Disney filmer. Tur att man har barn så kan man skylla på dom. Hehe.

Simon drog iväg vid 19 tiden och tog inte alls många minuter innan bägge ungarna ville sova. De somnade som stockar. Felicia har sovit hela tiden medan Eddie däremot vaknat ett antal gånger av sin nedrans hosta som verkar vara på väg tillbaka. Lilla hjärtat.

Kan lova er att det känns hur tomt som helst utan min karl hemma.
Vissa kanske skulle tycka att det var skönt men jag tycker snarare det känns jobbigt. Ensamt.
Nää, nu tänkte jag faktiskt gå och hämta Felicia så får hon ligga bredvid mig inatt så jag har något mer än kudden att hålla om. För tror nog att karln sover borta.

Imorgon så kommer Arnold komma hit på morgonen för att stanna till måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0