onsdag

När Jeff åkte till Adell för att fixa med bilarna så släppte han av mig och ungarna vid Felicias förra dagis vid stenåldersgatan.
Där gick hon när hon var lite över ett år. Gud så pluttig. Hon låtsades att hon mindes saker men jag märkte på henne att hon inte hade en aning om vart vi var..
Där var vi iaf och lekte, jag och Felicia medan Eddie låg och sov i sin vagn.

Efter ett tag gick vi bort till Emilia och dom. Stannade där i typ fem minuter innan vi bestämde oss för att knalla bort till ekholmen för att hälsa på Elina och hennes karl. Dröjde inte så länge innan Jeff kom.

Felicia fick träffa deras katter, Bill och Bull och blev överlycklig. Hon älskar katter!
Gick sedan till lekplatsen och lekte ett bra tag innan vi köpte lite glass.
Åkte sedan hem.

Nu ska Jeff försöka få Eddie att sova under tiden som jag och Felicia myser.
Är snart sovdags för henne med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0