söndag

Blir så jävla less!

Jag och Felicia tog bussen in till stan så vi var där strax efter 12 igår.
Gick en sväng på stan, hittade en tröja till kvällen.
Åkte sedan med mamma och tindra till ånestad för Felicia ville se när hon red. När vi väl var där tyckte hon det blev rätt så långtråkigt..
Åkte sedan hem till mamma och dom en sväng igen. Vid 17 tiden kom Jeff och Eddie.
De stannade ett tag och släppte sedan av mig i Tannefors hos dressings bror och tjej eftersom vi skulle festa.
Men vet ni?
Klart som fan att min huvudvärk som försvunnit under dagen skulle komma tillbaka och bli värre än värst.
Var verkligen de sista jag ville eftersom jag hade sett fram mot kvällen under veckan..
Men men, efter några skaskadkräkningar kom karln och ungarna och hämtade mig innan 21.
Bäst det för annars så skulle kvällen bara blivit pannkaka ändå.
Väl hemma mådde jag inte bättre.
Nu vaknade jag för en timme sedan typ och kan verkligen inte somna om. Jippi...

Älskling var så söt och drog in Eddies säng i Felicias rum så bägge ungarna ligger där medan han ligger på madrass i hallen.
Söt tanke men dessvärre vaknar jag ändå.
Tror han tänkte mycket på barnen med för felicia var helt förskräckt när hon såg hur dålig jag var förut.

Mina 3 älskade hjärtan. Älskar er till stjärnorna och tillbaka! <3

Nu är det dags att försöka sig på ett par timmars sömn för annars kommer denna huvudvärk aldrig vilja ge med sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0