torsdag

Åkte iväg rätt så snart efter att Jeff kom hem förut.
Stannade vid biltema där Jeff gick in och köpte en bältesstol till Felicia. Hon blev alldeles överlycklig. Så tog Eddie över den Felicia hade innan. Blev perfekt.
Efter det styrde vi bilen bort mot Camilla och alla. Men de var fortf i kyrkan så vi fick vara ensamma ett tag innan R kom och öppnade dörren osv.
Men ungarna och vi matade kaninerna och hoppade studsmatta och det regnade inte ute så för oss gjorde det inget :)
Sedan kom alla så det var väldigt trevligt. Bestämde med farfar att vi ska ut till honom i Rimforsa helgen innan Eddie fyller år.
De bjöd på kallskuret och till efterrätt blev det ananaspaj. Riktigt gott faktiskt!

Kom därifrån runt 17 så åkte direkt hem för mitt huvud höll på att ta kol på mig. La mig direkt i sängen och vaknade nu. Är uppe och försöker få i mig något att äta så ska jag gå och lägga mig direkt efter för har djävulskt ont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0