fredag

Var ute på förmiddagen. Målade på marken. L kom och hämtade Felicia efter 12. De skulle till simhallen. Meningen var att hon skulle sovit där inatt. Men hon ville åka hem istället och sova här hemma. Så hon kom precis hem. Så härligt att ha henne hemma!

Annars så har väl dagen varit sådär pga olika saker.

Eddie somnade iaf i vagnen strax efter att Felicia åkte. Och sov i 3 (!) timmar. Under tiden så kollade jag på en film och gick över till franka och tjejerna där jag blev bjuden på fika :)
Sedan hängde Ellen med mig till affären. Väl hemma igen började jag förbereda för maten som skulle vara färdig när karln kom hem från jobbet.
Gjorde hemmagjorda piroger. Blev gott. Eddie har sovit i typ en timma nu.

Nu ska jag mysa massor med min stora tjej innan hon ska sova


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0