måndag

Hmm, så lustigt för jag skrev ett inlägg till bilden förut om vad vi hade gjort..irriterande.

Men, denna dag har rullat så som vanligt. Eddie har det bara varit bus på och Felicia har gjort det mesta för att jävlas med honom. Undra hur det kommer se ut om ett år typ? Hur mycket de två kommer bråka med varann.
Eddie tog iaf tag i Felicias hår och hennes näsa för att ge igen så fort han fick chansen. Busungar!

Felicia var så trött efter att vi hade hämtat henne på dagis och promenaden hem så hon somnade i sin säng rätt så snabbt.

På hemvägen så stannar Felicia till på vägen och kollar upp på fåglarna i himlen och utbrister med lite skräck i ögonen "- Jag tror som där fåglarna vill bajsa på mig. Kom mamma så springer vi,fort!"
Fick mig allt ett gott skratt.

Jeff slutade vid 18 idag. Han hade med sig smultronfrön hem som han och Felicia planterade nu ikväll :)

Felicia och Eddie somnade båda innan 20 tiden ikväll.
För stunden sitter jag och kollar på de okända på 7an.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0