måndag

Fan vad det blåser ute idag! Helt otroligt..

Felicia har fått vara hemma från dagis idag. Hon var nämligen vaken ett antal timmar inatt. +att hon fortf är lite hängig. Men imorgon ska hon till dagis hoppas jag. Hon missar ju en del. Sedan märker man hur mycket energi hon har över när hon varit hemma i en vecka.

För stunden ligger Felicia och sover och har gjort det ett ganska bra tag nu så ska väcka henne snart tror jag.
Jag har även suttit i telefonen för att få reda på hur det går med felicias utredning. Väntar fortf på tid till gastroskopi. Så nu hoppas jag att de ringer upp från barnkliniken i Norrköping under dagen. För de skulle kolla med tid.
Känner att det är viktigt nu eftersom hon knappt äter alls längre och man ser att hon ser mycket "sjukare ut" nu.
Lilla hjärtat.

Vi tänkte väl gå ut lite på gården när hon vaknar. Lite frisk luft har ju aldrig skadat. Bara inte Felicia blåser bort. Hehe.


Under tiden som syrran sover nu så busar Eddie. Han ska alltid stå på den där. Förstår inte riktigt nöjet i det?

Tror jag glömde skriva att Eddies första tand har kommit upp nu? Den kom i typ fredags. Så ser man att den bredvid är på G också. Stora killen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0