onsdag

Har städat av hyfsat idag iaf.
Vädret är så fint ute idag så känner mig inte vidare pepp på att städa här hemma.

Vi gick och hämtade Felicia på dagis till 13 iaf. Sedan vid 14 tiden så kom felicias farmor Susanne och hämtade henne för att gå iväg till Peters jobb och kolla på stora lastbilar. Felicia fick åka i sin vagn dit eftersom det är en bit att gå. Lyxigt för henne, hon brukar aldrig åka vagn längre.

Nu har Eddie precis lagt sig för att sova en lite stund. Under tiden så passar jag på att värma köttfärssås som jag hittade i frysen och lite spagetti till det.

Får se när pluttan kommer hem sen. Känner på mig att hon kommer tycka om alla lastbilar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0