tisdag

Kom på att det idag är hela 4 år sedan som jag tog ett positivt gravtest. Det första positiva med Felicia!

Ångrar inte en enda sekund att jag behöll mitt första mirakel.
Oavsett vad vissa så kallade folk tyckte runt omkring. Förstår inte hur man kan säga att man vill att någon ska ta bort ett liv. Är helt och hållet upp till en själv, tycker jag iaf. Jag skulle aldrig kunna tänka mig att säga så till någon som sitter i en sådan situation. Men jag visste att jag gjorde rätt val. Även fast jag bara hade varit 18 år i ett par månader så visste jag att jag skulle klara av att uppfostra ett barn själv <3

Bjuder på en bild på Felicia i vecka 20 när hon låg i magen.




Kommentarer
Postat av: Josefin

Du är en helt fantastisk mamma åt båda kidsen Sarah! Men du klarade av allt som ensam artonåring riktigt bra! sedan är det bara sjukt hur människor kan yttrasig om någon annans beslut, hurvIda den borde ta bort ett barn eller inte! :) du är så duktig, glöm inte de :) <3

2012-03-21 @ 07:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0