torsdag

Simon kom efter 16. Väl här hemma blev han uttittad av Eddie så det stod härliga till. Han spärrade upp sina blå ögon så mycket så det såg ut som de skulle hoppa ur nästan. Hehe.

När han hade varit här ett tag så hängde jag med Simon iväg en sväng. Först till max för han var hungrig. Sedan en sväng till ikano där jag köpte lite saker inne på lekia till Felicia bl.a. Efter det åkte vi hem till Simon en sväng så jag fick se hur han och hans 3 polare bodde. En riktig ungkarlslya kan jag lova!

Sedan åkte vi till malmslätt för att hälsa på mina tre syskon där och resten. Satt där ett tag och snackade innan vi skulle åka iväg. Simon skulle släppa av mig hemma. Hände en mindre rolig sak om man säger så! Tog väl en timme innan vi var i tallboda. Jeff följde sedan med Simon hem så att allt rullade på som vanligt.
Under tiden Jeff var iväg så plockade jag här hemma.
Nu ligger vi i sängen och kollar på BB med felicia snarkandes mellan oss.

Ser fram emot morgondagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0