fredag

Skulle fixa välling till Eddie som vi köpte förra torsdagen på netto när vi var här senast. Upptäckte då att vällingen gick ut den 9 april. Hampus följde mig mig ut för att köpa ny, på netto.
Kollar då på datumen och inser att alla tetra vällingar som står på hyllan gick ut den 9 april!
Blev måttligt irriterad och sa till personalen svaret jag fick var:
-Vart står dom då?
Haha! Sjukt...

Vi gick iaf bort till Hemköp och köpte istället så nu sover plutten i sin säng.
Tjejerna kollar på Kalle anka.

Jag tänkte dra ned och sola lite om ett tag tror jag.

Jeff är hemma och har det härligt alldeles ensam framför hockeyn. Det tackade han inte nej till :) kan han behöva tycker jag, lite ensamtid min man <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0