onsdag

Imorse gick jag och Emmy för att lämna pluttan på dagis. Regnade en hel del. Så tråkigt.
Även denna morgon blev Felicia väldigt mammig och ville inte alls släppa mig. Lilla hjärtat..hon måste ha drömt något. Annars så kan det ju vara så att allt hon varit med om har kommit ifatt henne eller nåt.

Annars idag har det inte hänt speciellt mycket. Det har regnat ute hela dagen.
Hade utvecklingssamtal med Maud på dagis innan jag skulle ta med Felicia hem. Alltid gick toppen. Hon var så duktig så och "smart för sin ålder".
Hon är ju så frågvis våran lilla tjej.
Det är bra för då lär hon sig!
Men man kanske inte ska säga till en 3 åring att månen är gjord av ost när hon frågar?
Men det kanske personen i fråga själv trodde?

Under tiden jag var på mötet så var Emmy snäll och gick en liten promenad med Eddie i vagnen. Mötet drog ut på tiden så de hade hunnit hem innan jag och Felicia var klara.

Väl hemma så lagade jag mat och Felicia och Emmy käkade jordgubbar.
Pluttan älskade Emmys ide att doppa jordgubbarna i socker.

Nu har Emmy åkt hem och jag kämpar med att hålla busungarna vakna. Får se hur det går!

Onsdag idag, vilket innebär att våran stora älskling jobbar länge..så tråkigt.

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-2/656208/images/2012/pic_201890949.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0