onsdag

Är en riktig jävla skitdag idag. Om man bortser från att Eddie har gått mer än vanligt..

För det första så hatar jag verkligen onsdagar eftersom Jeff inte kommer hem förrän efter 20. För det andra så har det bara varit gnäll på fröken F sedan vi hämtade henne på dagis,även fast hon sovit i två timmar.
Men utöver det så har ingenting passat henne.
+ att jag har riktigt mycket otur idag.

-tappade ut min mat på golvet, även Eddies.
-bakade, men lyckades bränna alla kakor.
-är fel på proppen till badkaret så den funkar inte. Fick bli att duscha Eddie och det hatar han så hela jag blev blöt.
Och på råge på allt så har min höft lyckats låsa sig ett antal gånger.

...så, nu var det färdig gnällt :)


Nu är Felicia inne på sitt rum och där får hon nog stanna ett tag för hon har kastat in sin tallrik full med mat bredvid skräpet. Så, i det skåpet ser det ut som fan. Kan även tillägga att det var med flit så det var inget hon gjorde av misstag.
Denna dag har Felicia druckit välling innan hon skulle sova middag, hon vägrar annat.


Hoppas att klockan tickar på snabbt nu så karln kommer hem snart <3
Felicia skriker att hon ska ta sin cykel bort till tempo och hämta Jeff för hon tycker jag är dum!
Haha, lite rolig är hon allt ibland...


Kommentarer
Postat av: Karin

Vilken dag du/ni har!! Hoppas att det går uppåt nu...

Det är så typiskt att om en grej går galet så kommer det till en massa annat som också gör det...

kram från en du träffat typ två gånger haha

2012-05-16 @ 21:22:17
URL: http://lejonkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0