onsdag

Känslan man har när man vaknar och inser att Eddie sovit till 5.30 men somnade om till 07, den är helt jävla underbar!
Kände mig alldeles skakig i kroppen imorse eftersom jag fick sova hela 5 timmar i sträck. Men undantaget att Felicia låg som ett litet plåster på mig inatt. Men somsagt, underbart!

Nu har jag kommit hem efter att ha lämnat pluttan på dagis. Idag så cyklade jag på militärcykeln. Inte cyklat på 2 år så kändes lite konstigt.

Nu ska jag gå in och mysa med karln innan han ska till jobbet.

Underbart väder ute idag! Tänkte försöka mig på att få lite färg när Eddie sover sen.

Inatt vid 02 tiden landade Ove och Fanny i Thailand och där ska de vara i två veckor. Jag är inte ett dugg avis, nej då..

Får ju inte glömma bort att världens bästa mamma fyller 45 år idag!
Älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0