onsdag

Igår när vi var ute så kom det över en tjej på 4 år ifrån andra gården. Hon kom fram till mig när jag höll i Eddie och frågade om jag var hans storasyster. Ska man skratta eller gråta när man får en sådan kommentar?!
Kan ju lova er att Jeff fick sig ett gott skratt iaf. Han låg nästan dubbelvikt. Haha. Barn är för söta ibland :)

Just nu är Felicia på dagis iaf. Eddie ligger och ska sova lite i sin säng.
Jeff började jobbet vid 10.
Jag väntar på att tvätten ska bli klar så den kan hängas upp.

Idag är det varmare ute än igår.
Så det lär väl bli en heldag ute i solen även denna dag. Hämtar ju pluttan efter lunch på dagis. Skulle ha haft utvecklingssamtal idag men M var sjuk. Så lär väl få skjuta upp det ytterligare en vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0