söndag

Blev riktigt fint väder idag ändå. Men här hemma har det städats ändå för fullt. Ska bli riktigt skönt att krypa ned i nytvättade sängkläder senare efter att man duschat!

Annars idag så har vi varit ute en hel del. Emmy kom förut på dagen så hon åkte hem för en stund sedan.
Känns riktigt skönt faktiskt att syskonen vill komma hit och umgås :)
Jag,Emmy och Felicia gick en sväng till affären ikväll. Felicia fick faktiskt åka i Eddies vagn. Såg rätt så kul ut med tanke på att det är över ett år sedan hon slutade åka vagn. Haha.
Kändes lite konstigt. Smidigt ändå för hon tyckte att jag och Emmy skulle bära henne bort till affären för hon orkade inte gå, glöm och dröm säger jag bara.


Innan Emmy kom förut så var Jeff iväg för att köpa ett bandymål.

"-Felicia Jeff är och köper ett bandymål till dig!
- Men mamma, jag vill ju inte spela det är ju Jeff som vill ha ett!"

Ja, hon är allt för rolig ibland. Fast det som är lite festligt är ju att Jeff köpte det mest för sin egen skull för han tycker det är skitkul.

Nu ska jag försöka få Felicia att somna.
Hon sov sent på dagen förut.
Hon har badat ikväll så nu är hon ren och fin till det är dags att gå till dagis imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0