söndag

Nu har jag legat vaken ett tag.
Somnade inte förrän 02 tiden inatt. Kunde inte sova för saknade barnen och Jeff så mycket. Var splittrad över om jag skulle åka hem eller sova i ett eget rum hos mamma.
Blev att sova hos mamma för kände att jag skulle behöva en natt oavbruten sömn. Hatar att jag vaknar så lätt och har så svårt för att somna om.
Men nu har jag fått några timmar utan att vakna iaf och det var inte helt fel.

Håret blev helt OK sen igår.
Blir ju bättre när solen gör det lite ljusare sen.
Jag hade tänkt att gå och sola när jag vaknade, kanske borde passa på annars skiter jag i det.
Tänkte ta en promenad runt ån med Arnold iaf. Är fint väder ute nu så man får väl passa på innan det försvinner igen.

Kollade på filmen the devil inside igår kväll. Helt sjuk var den.

Ringde till Jeff för ett tag sedan för att höra vad de gjorde. Felicia var ute och cyklade för fullt. Innan har hon inte alls tyckt om det men nu tycker hon det är superkul! :)
Jeff och Eddie spelade bandy sa Felicia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0