söndag

Blev en promenad tunt ån med mamma och Arnold förut.
Lämnade Arnold hemma när vi gått färdigt och så tog vi en sväng på stan.
Köpte en film till Felicia och ett tv spel till älskling för att överraska dom. De blev dom glada för.

Följde sedan med mamma upp en sväng för att färga hennes hår innan jag tog bussen hem.
Ingen aning om hur håret blev sedan. Har inte hört något så hon kanske är skitförbannad över resultatet?

Sedan jag kom hem förut på eftermiddagen har vi bara myst.
Eddie somnade för en timme sedan och Felicia alldeles nyss.
Får se hur pigg pluttan kommer vara imorgon när hon ska upp till dagis.

Får ju inte glömma att skriva att jag fått en kamera av min underbara man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0