tisdag

Blir att jag skriver mycket om att Eddie sover dåligt har jag märkt.
Men denna natt slog nog de andra.
Han var vaken säkert halva natten.
Börjar känna mig lite koko snart tror jag med tanke på hur lite sömn man får..
Jeff har ju turen att kunna somna om fort medan jag ligger vaken och räknar får typ.

Gav honom en supp tidigt imorse och då sov han faktiskt utan att vakna.
Jag var till och med tvungen att väcka honom efter att jag tagit på Felicia ytterkläderna för vi skulle gå till dagis.

Idag när vi lämnade Felicia på dagis så bröt hon ihop fullständigt!
Har aldrig någonsin hänt innan. Inte ens på inskolningen, allt har gått toppen.
Men denna dag höll hon stenhårt i min tröja och vägrade släppa samtidigt som tårarna rann för fullt. Lilla hjärtat!
Ringde till dagis efter 10 minuter och då hade hon lugnat ned sig iaf så det kändes skönt.

Idag blir det att passa på att vila när Eddie gör det innan vi ska hämta Felicia.
Hoppas också att de ringer från sjukhuset angående Felicias provsvar från gastroskopin som gjordes för 3 veckor sedan idag!
De sa att de skulle ta upp till två veckor. Tjena fan..
Men det är väl som jag sagt, de är nog själva så osäkra på vad det kan vara så de funderar nog på hur de ska gå tillväga nu. Oavsett vad tycker jag att de kan informera mig så man vet hur läget ligger till!
Ger dom dagen ut på sig så ringer jag imorgon annars.

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-2/656208/images/2012/pic_201719787.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Marita

Fin ryggsäck ;-)

2012-05-08 @ 17:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0