tisdag

Eddie sov i närmare 3 timmar även denna förmiddag. Han tar väl igen den förlorade sömnen sen natten antar jag.

Gick iaf och hämtade hem Felicia från dagis. Kan lova er att hon var överlycklig när Arnold var med.
Påvägen hem så ser hon en fågel och frågar mig "mamma, varför har fåglarna näbbar för?"
Ni kanske förstår att det är mycket frågor om allt och inget från hennes mun just nu :)
Är bra att hon är nyfiken och framåt, det kommer hon komma långt på i livet.
På samtalet på dagis förra veckan så sa de just det, att Felicia är så framåt och allt. Visar även väldigt mycket empati till de andra barnen. Hon vill aldrig tro ont om någon.

När vi kom hem så började jag med maten. Felicia somnade framför barnkanalen. Men idag väckte jag henne efter typ 30 min så hon är inte så vidare glad. Men nu är vi ute iaf och leker på gården så ska hon in och försöka sova sen.

Jeff och Eddie är inne. Eddie har inte sovit sedan jag väckte honom förut så hon är rätt så trött. Får väl se hur denna natt blir. Hoppas på lite mer sömn iaf.

Imorgon bitti så skulle Jeff och Felicia cykla till dagis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0