torsdag

Otroligt lite sömn denna natt..är antagligen en combo av tänder och utveckling. Denna natt har han vaknat och bara skrikit. Varit nästintill otröstlig. Men tillslut somnade han mellan oss iaf.
Kan ju lova att både jag och Jeff längtar lite extra till den 26 maj då vi är barnlediga en dag/natt.
Ska bli skönt att ladda batterierna lite och få ha lite högre tröskel när det gäller tålamod igen. För just nu tål man inte så mycket pga för lite sömn.

Får se om jag åker iväg till stan eller så sedan för att köpa flytande Alvedon att ha på på Eddies tandkött ikväll/natt.

Karln är hemma från jobbet iaf. Underbart. Mindre underbart är det att bilen inte vill samarbeta. Får hoppas att det inte går på allt för många tusenlappar..


Eddie har gått runt i stort sätt hela dagen och sagt "bampa". Det betyder lampa om ni inte förstod. Hehe.

Älskar Eddies min på den här bilden. Ni förstår nog vad han säger. Felicia ville synas mest på kort idag. Mina underbara barn <3


Kommentarer
Postat av: Mamma,Mormor

Så då är det jag som inte kommer att få sova den 26Maj? Tror nog han kommer sova hela natten när han får vara med mormor!!! Pussar till er alla

2012-05-10 @ 17:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0