fredag

När jag kom hem igår så pussade jag som vanligt på ungarna som låg och sov. La märke till att Felicia var varm så tog tempen på donnan. Som jag trodde hade hon feber så var bara ringa till jobbet och säga att jag tyvärr inte kunde komma dit idag. Så typiskt!

Natten har väl varit sisådär men just nu har hon inte alls så mycket feber. Ätit frukost har hon med gjort. Nu ligger hon nedbäddad i sängen och kollar barnprogram iaf. Hoppas att tempen inte höjs mer nu.

Eddie har hjälpt mig med tvätten och nu sitter vi och myser och kollar ut på all "NJÖ" som Eddie så fint skriker.
Är -2 grader ute idag. Felicia ville inte gå ut idag sa hon men ska försöka få ut dom senare tänkte jag. Usch... Kyla!

Ikväll slutar karln ganska så sent. Imorgon är det jobb som gäller för mig iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0