fredag

Igår åkte jag och ungarna in till stan. Lämnade Eddie hos mamma medan jag och Felicia gick bort till BVC där hon hade tid för 4 års kontroll vid 8.30.
Inte så passande att dra med Eddie dit då hon skulle kolla sin hörsel och syn med. Hon var så duktig så!
Marie frågade om hon kunde måla en gubbe,vilket hon vägrade. Istället satsade hon på stort och gjort ett hus med skorsten och rök och hela kittet. Även fina stora blommor med blad och gräs. Hon är så duktig på att rita våran prinsessa!

Nu vägde hon 14.5 kilo och är 97 cm. Inte så katigt..hon följer sin kurva iaf.

Efter besöket på BVC gick vi till fiket och Felicia fick en chokladmuffins. 29:- billigt och bra!

Resten av dagen spenderades i stan. Jeff kom in även han. Jag jobbade 16-20 och kom inte hem förrän efter 21. Jäkla bussar..

Inatt är första natten Felicia inte kissat i sängen sen vi började träna med att sluta ha blöja. Hon är så duktig. Stolt blir man minst sagt! Är ju på tiden kanske. Men alla barn är så olika och känns dumt att tvinga.

Eddie tog sin tupplur för dagen vid 09.40 redan och sov i över två timmar!
Felicia åkte iväg vid 12.30. Får se hur det har gått sen.
Saknar henne så jag blir tokig.

Under tiden har jag och Eddie varit ute och lekt. Nu tänkte jag försöka få Eddie att gå med på att städa lite.
Imorgon är det jobb 06.45-20.00 som gäller! Efter det blir det bio,blir att se nya twilight.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0