fredag

Slutade jobbet vid 15 idag.
Karln ringde precis innan och sa att dagis hade ringt honom och sagt att Eddie var sjuk. Så Jeff var snäll och kom och hämtade mig för det skulle gå snabbare än att ta sig med bussarna till Tallboda. När jag väl kom till dagis så var Eddie pigg. De sa att de kanske ringde lite för snabbt.. Han hade verkat vara lite febrig. Men så vitt jag märkt var han inte sjuk. Peppar peppar...

Var bara att gå hem med barnen och mysa ned sig framför barnprogram under filtar i soffan. Jeff slutade vid 18. Då lagade vi mat och åt lite popcorn innan det var dags för ungarna att lägga sig.

Kan ju säga så mycket som att det bara är jag vaken nu..förstår inte att inte jag sover..jäkla skit. Är riktigt trött men det går verkligen inte att somna. Så länge jag inte vaknar en massa inatt som de senaste nätterna är jag nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0