måndag

Ledig dag. Ungarna valde dessvärre att vakna vid 06 iaf. Sjutton också. Men gjorde inte så mycket för när klockan slog 10 ville bägge sova en stund. Så, en timme sov jag och ungarna då. Den timmen var inte helt dum kan jag meddela!

Meningen var att vi skulle åkt till stan idag eftersom jag behöver köpa ett par bra skor till jobbet. Men vädret har varit skit hela dagen så vi bestämde oss för att stanna hemma och bara mysa. Har lekt lite med trolldeg. Eddie ville hellre äta den...

Chefen ringde för en stund sedan så nu har jag fått mer tider. Har tider fram till den sista november nu. Bara hoppas jag får hoppa in några dagar till utöver de 10 jag fått. Det löser sig säkert.

Nä, nu ska jag fortsätta försöka tämja vilddjuret Eddie här hemma som är överallt för stunden.
Felicia leker inne på sitt rum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0