tisdag

Idag är jag inte katig..klarade iaf att jobba i några timmar.
Hämtade ungarna vid 15. Eddie hade varit dålig i magen och inte velat äta något knappt. När vi kom hem ville han bara sitta i mitt knä. Tog tempen och den var 38.5. Han somnade i jeffs famn för en timme sen. Så, tidigt för att vara honom. Lilla gubben. Hoppas han är bättre imorgon!

Felicia säger att hon fortfarande har ont i halsen. Hon frågade mig om det kanske var halsinformation hon hade fått? Gulle dig!

Felicia ligger och sover bredvid mig i sängen. Vi har kollat på hennes prinsessfilm hon fick när hon fyllde år.

Imorgon är jag ledig vilket betyder en heldag med ungarna! Hoppas det inte regnar hela dagen imorgon med...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0