tisdag

Dagen gick relativt snabbt idag tycker jag.
Hämtade ungarna på dagis. Fick leta i typ 20 minuter efter Felicias fodrade brallor som en annan unge hade lyckats få på sig..det löste sig iaf och hem kom vi.

Plockade hemma. Dröjde inte så länge innan karln kom hem från jobbet.
Käkade mat och la ungarna för natten. Eddie har kommit in i en period nu igen där han vägrar somna i sin säng utan ska ligga och mysa i mitt eller Jeffs knä. Visst, det är mysigt men han måste lära sig att somna själv. Funkar hur bra som helst oftast men så kommer dessa perioder som inte alls är speciellt roliga.

När jag "mellanlandade" på stan förut efter jobbet så gick jag och köpte rosor och ett kort till gubben idag eftersom åren går.. Det blev han nöjd över.
Sedan tackar inte jag heller nej till att få lite fräscha blommor här hemma för några dagar. Vi har faktiskt inte en enda blomma någonstans här hemma som det ser ut just nu. Både jag och Jeff är lusigt nog experter på att ha död på dom.


Imorgon är jag ledig och då blir det att umgås med mina små hjärtan.
Som vanligt är det bara jag som är vaken här hemma just nu så jag kanske med skulle försöka dra ned ögonlocken för denna dag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0