torsdag

Igår var det jobb som gällde 6.45-13.00
Åkte sedan och hämtade hem ungarna från dagis där det som vanligt hade gått bra. Eddie börjar lära sig ungarnas och fröknarnas namn på dagis. Låter så kul när han ska säga namnen på sitt sett.

Väl hemma så myste vi och lekte. Låg leksaker överallt när vi var klara.

Felicia och Eddie somnade strax innan 20. Jeff kom hem där efter. Han hade köpt med sig kex och ost. Jag åt ett par stycken sedan somnade jag som en stock på soffan. Jag som skulle kolla på greys.
Vaknade efter 23 av att Eddie vaknade. Så tog faktiskt med honom in till sängen så han fick somna bredvid mig. Första gången jag gör så med honom. Han har alltid velat sova själv i sin säng sedan han föddes men sista tiden vet jag inte vad som hänt.. Man kan glömma att man kan lägga honom med välling i hans säng för att han ska somna för det vägrar han. Numer ska han somna i min eller jeffs famn. Så har han börjat vakna en hel del på nätterna. Men, är väl en fas som så småningom kommer försvinna den med! Nu kanske det inte är så lusigt då han har 3 tänder som precis kommit upp. Varav två är långt in i överkäken.

Felicia har nu lyckats vakna torr tre nätter i rad. Våran duktiga tjej!

Imorse vaknade ungarna innan 06 och hade inga som helst planer på att somna om. Sedan dess har vi varit uppe. Eddie somnade bredvid mig i soffan vid 08 men vaknade självklart så fort jag la ned honom i hans säng. Vi får se hur länge han orkar hålla sig vaken innan han vill sova lite på dagen.

Felicia leker för fullt med sina nya leksaker inne på sitt rum.

Idag slutar pappa vid 12 och jag jobbar 16-20.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0