torsdag

Mina hjärtan kom och hämtade mig lagom tills jag slutade vid 13. Vilken tur man har ibland! Regnade som tusan då med.
Blev en sväng till tornby där presenter inhandlades till jollan och tindra.
Åkte sedan hem en sväng för att åka iväg till Johannelund på kalas för Jollan vid 17. Trevligt trevligt förutom att min huvudvärk som hälsade på i förmiddags hängde med den också.
Så vid 19 tiden redan var vi hemma. Bägge ungarna sov då.

Jag somnade vid 20 och vaknade av att Jeff väckte mig. Dags att försöka somna om igen då klockan ringer vid 05.
Håll tummarna för att huvudvärken försvinner under natten!!

Kan inte sluta le åt bilden på "EddieLina". Var Felicia och Jollan som tyckte han kunde ha på sig klänningen och hatten. Kan ju inte påstå att han inte tyckte om det..sötunge!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0