fredag

Igår kom mamma efter 12 tiden och stannade kvar i några timmar innan hon och Arnold åkte hem.
Efter ca en timme så kom Danne,Jenny och Jollan. Fick jättefina presenter av dom. Jenny var även snäll och skjutsade mig till maxi så jag kunde handla lite saker. Blev även mat på det med som vi åt allihopa innan de åkte vidare framåt 21 tiden.

Imorse kom mina underbara in och sjöng för mig. Fick presenter. En stor uggla att tända ljus i och en ny parfym.
Efter det åkte karln till jobbet och jag började städa för fulla muggar.
Eddie somnade och jag och Felicia gjorde negerbollar med blått strössel.
Hampus kom vid 14 och strax efter kom mamma,Fanny och tindra.
Felicia fick sitt hår klippt av Fanny. Jättefint. Tack gumman.

Dagen rullade på och kvällen kom och därmed även fler folk. Mat och fika intogs och presenten öppnades. Tack så jättemycket för den! Nu är jag taggad. Är bara att låta fantasin komma fram.
En bra födelsedag helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0