onsdag

Enda sedan vi kom hem från dagis har det inte varit annat än gnäll på bägge ungarna. De bråkar med varann konstant och skriker så de spricker bara för de är "kul". Jag håller på att bli tokig.
Ska nästan bli lite skönt att få "semester" imorgon när man ska till jobbet.

Jag jobbar på Järdalavägen på sjukhem Elin :)

När vi var på väg hem från dagis så berättade jag för Felicia att jag skulle till jobbet imorgon. Ungefär så här löd våran konversation:
- Imorgon ska mamma jobba Felicia.
- Nej, jag vill att du ska vara hemma!
- Fast mamma måste jobba så vi får mer pengar och kan köpa saker och så som du vill ha.
- Men mamma, du kan få pengar av mig! Jag har fem pengar. Blir du glad då?

Lilla hjärtat. Ibland är hon bara för söt.

Nu är det bäst att försöka få ungarna glada och pigga så de inte somnar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0